آخرین اخبار

سرقت ۲۰ میلیارد تومانی از طلافروشی در شرق تهران

سارق اقرار کرد قبلا در همین طلافروشی مشغول به کار بود و ورشکستی و طمع برای پولدار شدن باعث شد دست به دزدی بزند.

اشتراک گذاری
12 آذر 1402
کد مطلب : 9987

توازن

|

۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۱۳:۴۹:۵۸

مردی که با همدستی ۸ نفر از یک طلافروشی در شرق تهران سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی سرقت از یک طلافروشی در شرق تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.  کارآگاهان در گام نخست دریافتند، هشتم آبان ماه سال جاری فردی به همراه همدستش با نفوذ به یک طلافروشی در شرق شهر تهران مقدار زیادی طلا بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان سرقت کرده و به همراه آن دوربین‌های مداربسته را به همراه تجهیزاتش سرقت کرده و متواری شده است.

کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع اقدامات گسترده اطلاعاتی را آغاز کردند و موفق شدند هویت فرد سارق را شناسایی کنند. آنها در ادامه متوجه شدند، سارق که مردی ۵۰ ساله است در گذشته در همان طلافروشی مشغول به کار بود.

کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از مراقب‌های شبانه روزی او را در مخفیگاهش در شرق شهر تهران دستگیر کنند.

متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با توجه به مستندات موجود ناگزیر لب به اعتراف گشود و اقرار کرد قبلا در همین طلافروشی مشغول به کار بود و ورشکستی و طمع برای پولدار شدن باعث شد دست به دزدی بزند.

کارآگاهان برای کشف اموال مسروقه اقدامات خود را ادامه دادند و دریافتند طلاها در منزل یکی از اقوام متهم جاسازی شده است. ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه به این خانه رفتند و مقدار زیادی طلا آب شده در گوشه و کنار خانه کشف کردند و به همراه متهم به پلیس آگاهی انتقال دادند.

در ادامه ۸ نفر از همدستان سارق که در این سرقت نقش داشتند دستگیر و به پایگاه یازدهم منتقل شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یازده =